12/06/2026
Wat een beleving was deze avond4daagse. Heerlijk zonnetje, prachtige luchten, enorme stortbuien en een pittig windje π§βοΈ Maar vooral blije koppies & heerlijk samen zijn in de buitenlucht.
De laatste dag was de route rondom Ezinge. Dat was een mooie afsluitende route.
Wij willen alle vrijwilligers, sponsors, boeren en lopers bedanken voor deze fijne week! Wij vonden het mooi.
Op naar volgend jaar π£ π