Avond4daagse Middag-Humsterland

Avond4daagse Middag-Humsterland De avond4daagse Middag-Humsterland is in 2012 opgericht. Deze bijzondere 4daagse gaat door het prachtige Middag-Humsterland gebied.

De dorpen Kommerzijl, Oldehove, Ezinge en Garnwerd organiseren gezamenlijk dit jaarlijks terugkerende evenement.

Wat een beleving was deze avond4daagse. Heerlijk zonnetje, prachtige luchten, enorme stortbuien en een pittig windje πŸŒ§β˜€οΈ...
12/06/2026

Wat een beleving was deze avond4daagse. Heerlijk zonnetje, prachtige luchten, enorme stortbuien en een pittig windje πŸŒ§β˜€οΈ Maar vooral blije koppies & heerlijk samen zijn in de buitenlucht.
De laatste dag was de route rondom Ezinge. Dat was een mooie afsluitende route.
Wij willen alle vrijwilligers, sponsors, boeren en lopers bedanken voor deze fijne week! Wij vonden het mooi.
Op naar volgend jaar πŸ‘£ 🎈

We zijn alweer aangekomen bij de laatste dag van de avond4daagse 🎈 Vandaag is de route rondom Ezinge. We starten bij de ...
11/06/2026

We zijn alweer aangekomen bij de laatste dag van de avond4daagse 🎈 Vandaag is de route rondom Ezinge. We starten bij de Allersmaborg, Allersmaweg 64.

πŸ‘£ Let op; de 10 km start om 17.30 en de 5 km om 18.00

πŸ…ΏοΈ We willen iedereen vragen om zoveel mogelijk met de fiets te komen 🚲 Dit vanwege de beperkte parkeer mogelijkheden

🌧 Ook vanavond staat er regen/onweer op het programma. Hou onze socials in de gaten voor de laatste updates.

🍦 Vanavond kan er een ijsje gekocht worden bij de ijsco kar van het Woaterborgje uit Garnwerd. Neem vooral wat centjes mee.

πŸ₯‡ Op het einde kan je je welverdiende medaille ophalen

Tot vanavond πŸ₯³

10/06/2026
Dag drie alweer! Hopelijk krijgen we vandaag geen gekke weersberichten πŸ™πŸΌ Vanavond starten we om 18.00 uur bij CBS de Ri...
10/06/2026

Dag drie alweer! Hopelijk krijgen we vandaag geen gekke weersberichten πŸ™πŸΌ Vanavond starten we om 18.00 uur bij CBS de Rietstek in Kommerzijl

πŸ…ΏοΈ Wigbolt van ewsumstraat 1 Kommerzijl

🌧 We kunnen wel wat zonnedansjes gebruiken πŸ’ƒπŸΌ

🍦 Na afloop kan je een heerlijk ijsje kopen bij Rianne's ijscokar. Neem vooral wat centjes mee.

Tot vanavond πŸ₯³

🌧🌧 Vanwege code geel en de bijbehorende weersvoorspelling hebben we helaas moeten besluiten om de 10km af te lassen en v...
09/06/2026

🌧🌧 Vanwege code geel en de bijbehorende weersvoorspelling hebben we helaas moeten besluiten om de 10km af te lassen en vandaag alleen de 5 km te lopen. We willen graag iedereen voor 19.30 binnen hebben.

Wat een prachtige wandeling was het gisteren rondom Garnwerd! Zelfs in de regen zagen we allemaal nog blije koppies 🌧Van...
09/06/2026

Wat een prachtige wandeling was het gisteren rondom Garnwerd! Zelfs in de regen zagen we allemaal nog blije koppies 🌧
Vandaag is Oldehove aan de b***t! De start is bij Sporthal de Kooi om 18.00

πŸ…ΏοΈ Boventilsterweg 1 Oldehove

🌧 Ook vanavond kans op regen

πŸ‘£ We hebben er zin aan, tot vanavond allemaal 🎈

Iemand deze mooie jas kwijt? Is gevonden na de avond4daagse in Kommerzijl. Maat 140/146. Wij horen graag van je!
26/06/2025

Iemand deze mooie jas kwijt? Is gevonden na de avond4daagse in Kommerzijl. Maat 140/146.
Wij horen graag van je!

Wij willen graag alle vrijwilligers bedanken voor het medemogelijk maken van deze fantastische avond4daagse!Met speciale...
19/06/2025

Wij willen graag alle vrijwilligers bedanken voor het medemogelijk maken van deze fantastische avond4daagse!

Met speciale dank aan de verkeersregelaars die er ieder jaar staan! Echt heel fijn!
En ook met de EHBO-ers die voor ons klaar staan zijn we ontzettend blij!

Avond4daagse dag 4, 2025Met speciale dank aan:Oudebosch FruitteeltbedrijfRianne's Boerderij IJsβ€˜t lepenkrietjeCBS De Rie...
19/06/2025

Avond4daagse dag 4, 2025
Met speciale dank aan:
Oudebosch Fruitteeltbedrijf
Rianne's Boerderij IJs
β€˜t lepenkrietje
CBS De Rietstek
Fam. Groenveld, Niezijl

βœ…οΈ De laatste avond is alweer aangebroken. Vanavond wandelen we rondom het mooie Kommerzijl. We starten bij CBS de Riets...
19/06/2025

βœ…οΈ De laatste avond is alweer aangebroken. Vanavond wandelen we rondom het mooie Kommerzijl. We starten bij CBS de Rietstek

β˜€οΈ Ook vandaag is het zonnetje weer heerlijk aanwezig

πŸ•° De tien km lopers starten vandaag om 17.30

🍦Voor de medaillelopers is er bij de finish een overheerlijk ijsje te verkrijgen bij de ijskraam van Rianne's ijsboerderij. Het bonnetje hiervoor krijg je tegelijk met je medaille.

🍨 We snappen natuurlijk dat de ouders/begeleiders ook wel trek hebben gekregen in een ijsje. Neem dan vooral wat geld mee

Tot strakjes πŸ™

Adres

Kommerzijl

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Avond4daagse Middag-Humsterland nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen