27/05/2026
Terwijl afgelopen weekend de muziek nog over het festivalterrein in Keldonk galmde en de herinneringen nog vers in het geheugen zitten, doen we het op vrijdag 29 mei graag nog eens dunnetjes over.
Geen grote drukte of stampende festivalmassa’s dit keer, maar een gezellige avond vol napraten, lachen en samen genieten van alles wat het weekend zo bijzonder maakte.
In de warme sfeer van sport- en ontmoetingscentrum ’t Span komen muziekliefhebbers opnieuw bijeen. Daar worden verhalen gedeeld over de mooiste optredens, onverwachte ontmoetingen en de fantastische sfeer die Keldonk ieder jaar weer tot leven bracht. De muziek klinkt deze avond misschien op een lager pitje, maar juist daardoor is er alle ruimte om écht te genieten.
Van 20.00 tot 23.30 uur bent u van harte welkom om samen nog even na te genieten. Buiten blijft het rustig en tropisch, maar binnen roept de muziek opnieuw: zacht, gezellig en vertrouwd.
Wij zien u graag aanstaande vrijdag in ’t Span, waar herinneringen blijven klinken en muziek mensen samenbrengt.