02/06/2026
Zoals u waarschijnlijk al had vernomen zijn we bij Jeugdtheater Applaus druk bezig met de audities voor onze nieuwe musical. En vanavond hadden wij wel een hele bijzondere auditant. Klokslag kwart voor 7 kwam deze de zaal binnenlopen om zomaar de hoofdrol op te eisen. 😉
Wat een brutaliteit zult u denken,maar zoals het gezegde zegt "een brutaal mens (in dit geval hond🐶) Heeft de halve wereld. En zo gezegd zo gedaan,wist hij de rol ook nog eens te bemachtigen 😉
Dit met onze goedkeuring en de goedkeuring van onze spelers.
En nu vraagt u zich waarschijnlijk af "ja maar in welke musical speelt er dan een hond?" En ook dat kwam deze hond "met de naam MOOS" ons even haarfijn uitleggen....
MOOS gaat namelijk spelen in onze nieuwe musical "ANNIE". !!!
En daar werd MOOS niet alleen heel blij van,maar ook onze spelers waren dolenthousiast.🤗🤗
Volgende week is er nog één ronde audities, en mogen onze spelers hun rol naar wens aan ons laten weten via een briefje die zij moeten inleveren. En dan zullen onze regisseurs Willem-Jan Kinds en Angelique Hogewoning druk gaan overleggen wie welke rol krijgt. Wij snappen dat onze spelers dit heel spannend vinden. En u vast ook😉
Blijf ons daarom volgen op onze nieuwe reis naar "ANNIE" De musical. 🤗