20/01/2026
Het was een geslaagde avond!
Glowstick Party!🎉
Vanavond hebben wij met de Bevers en Shanti Welpen een nieuwjaarsfeestje gehouden. Het thema van vanavond was Glowstick Disco! Toen de kinderen binnen kwamen hebben wij de glowsticks op de kinderen geplakt en alle lampen uit gedaan. Dit zorgde voor een super tof feestje. Iedereen kon genieten van een hapje en een drankje. Een goed begin van 2026🎉