11/05/2026
Afgelopen zaterdag 9 mei hadden we weer een Repair Café. Het was meteen behoorlijk druk, dus onze reparateurs hebben hard gewerkt. Stofzuigers, een paar broeken, fietsen, een iMac waar Linux op werd gezet en de onvermijdelijke koffiezetmachines :-)
Tegen het einde kwam er een man met een slagroomklopper. Hij voelde zich wat bezwaard, zo zei hij, want het ding was al zeventig jaar oud, maar hij wilde geen nieuwe kopen, want deze was nog van zijn moeder geweest.
Onze reparateur Hans zette er een nieuw snoer aan. En wat er toen gebeurde ...
Het volgende Repair Café is op 20 juni.