09/09/2025
Afgelopen zondag was het zover: een peloton van zo'n 60 wielrenners heeft de eerste editie van de "Mag Ik Dan Bij Jou Tour" gereden. Een prachtige tocht van 90 kilometer door provincie Utrecht, met als doel om geld op te halen voor onze stichting. En wow, wat is er een geweldig bedrag opgehaald! Enorm veel dank aan iedereen die hier aan heeft bijgedragen.
Gert Wijnalda, bestuurslid: “Met deze tour hebben we met betrokken bedrijven uit de hele regio laten zien dat families met een ziek kind nooit alleen staan. Samen fietsen we niet alleen door de provincie Utrecht, maar bieden we ook hoop, steun en verbondenheid aan gezinnen die het moeilijk hebben. Dat we meer dan 30.000 euro hebben opgehaald met deze tocht maakt me enorm trots én biedt natuurlijk een geweldig startpunt om dit volgend jaar wéér te willen organiseren.”
📸: Bas de Meijer