23/05/2026
Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties. Mijn dag is rustig verlopen. Geen djoegoe djoegoe ....heerlijk🤗
Wel ontving ik een lieve app:
"Hoi Urmie, ik wil graag een tientje overmaken als verjaardagscadeautje voor de waterput. Waar kan ik dat het beste doen?
Succes en mooie dag vandaag!"
Zo lief. Wie weet zijn er nog meer lieve mensen dus hierbij een betaalverzoek. Super bedankt alvast.
...Ik had dorst en u hebt mij te drinken gegeven...
DELEN=LIEF♥️🙏
Beste klant,
Dit is een betaalverzoek voor Donatie waterput in Kenia. Je mag zelf het bedrag kiezen. Je kunt met elke bank in Nederland betalen. Dank je wel!
Deze link is geldig tot 22 mei 2028.
https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=ienpR2JRRdm-lslzp9i9hw