19/06/2026
Elke dag is iedere bewoner, bezoeker, teamlid blij dat we op deze mooie, prettige locatie mogen verblijven. Vorig jaar vierden we de opening samen met de school, consultatiebureau en kinderopvang. Dit jaar is het kleiner, de kinderopvang heeft een zomerfeest, maar wij als gebruikers van het buurthuis willen stil staan dat we er een jaar zitten. Dus.. morgen tussen 10.00 en 12.00 uur staat de koffie, thee en koude limonade klaar met iets lekkers erbij.
Wees welkom!