16/05/2026
Het was weer een gezellige middag. Mooie bloemen gemaakt van servetten. Het was even prutsen, maar toen de dames de slag te pakken hadden. Stonden er allemaal vaasjes met gezellige bloemen op tafel. En de heerlijke koekjes gingen er ook wel in.