18/02/2026
Wat een machtig mooi carnavals seizoen hebben we achter de rug. En niet te vergeten het aller eerste seizoen van ons, en absoluut niet de laatste. 🍺🥳
Het is haast in woorden niet uit te leggen hoe warm en welkom wij als vereniging zijn ontvangen. Daar willen wij iedereen voor bedanken!!❤️
Daarnaast willen we in het bijzonder onze eerste Prins Jochem D'n Urste bedanken. Met zijn enthousiasme, zijn gevoel voor verbinding en zijn plezier gaf hij de Plèkzakkers precies wat nodig was. Dankzij hem beleefden de Plèkzakkers hun eerste carnavalsseizoen met energie, saamhorigheid en trots.💪
Vrienden bedankt, en tot heel snel weer👋
🥳Alaaf!!!🥳