C.V. de Plèkzakkers

C.V. de Plèkzakkers c.v. de Plèkzakkers terug van weggeweest.

Wat een machtig mooi carnavals seizoen hebben we achter de rug. En niet te vergeten het aller eerste seizoen van ons, en...
18/02/2026

Wat een machtig mooi carnavals seizoen hebben we achter de rug. En niet te vergeten het aller eerste seizoen van ons, en absoluut niet de laatste. 🍺🥳

Het is haast in woorden niet uit te leggen hoe warm en welkom wij als vereniging zijn ontvangen. Daar willen wij iedereen voor bedanken!!❤️

Daarnaast willen we in het bijzonder onze eerste Prins Jochem D'n Urste bedanken. Met zijn enthousiasme, zijn gevoel voor verbinding en zijn plezier gaf hij de Plèkzakkers precies wat nodig was. Dankzij hem beleefden de Plèkzakkers hun eerste carnavalsseizoen met energie, saamhorigheid en trots.💪

Vrienden bedankt, en tot heel snel weer👋
🥳Alaaf!!!🥳

De optocht, en nog ff door. 🥳Zondag enorm genoten van de geweldige optocht. Daarna nog naar de Kim, en uiteindelijk afge...
17/02/2026

De optocht, en nog ff door. 🥳

Zondag enorm genoten van de geweldige optocht. Daarna nog naar de Kim, en uiteindelijk afgesloten met de jeugd op het havenplein.🥳

Ook gisteren zijn we met onze vereniging op pad geweest. Hier en daar een beetje met, en een beetje zonder elkaar. Maar allemaal verenigd onder die mooie sjaal.🔵🟡

Vandaag alweer de laatste dag. We lopen mee met het kroegenrondje🤪🍺, daar hebben we enorm veel zin in.🥳

Tot vanmiddag allemaal!!🔵🟡

Alaaf! 🎊 Wat een dag was het gisteren! 🥳‘s Middags gingen we los bij de kei opgraving van de Keijebijters . Met een flin...
15/02/2026

Alaaf! 🎊 Wat een dag was het gisteren! 🥳

‘s Middags gingen we los bij de kei opgraving van de Keijebijters . Met een flinke dosis plezier! 🪙🔍 De mooiste vondsten? Die momenten van lachen met de groep!

Maar het echte feest begon pas in de avond! 🍻 We haalden ons bier op bij de Spekzullukes en het was meteen duidelijk: dit gaat een lange, gezellige avond worden! 🍺🎉

En toen… naar de AO-Kanters! De sfeer was legendarisch, de muziek luid, en de drankjes stroomden rijkelijk. Het was één grote carnavalsvreugde! 🎶💃 De hele avond gevuld met gekkigheid, gelach en de beste vrienden! 👯‍♂️

Wat een dag, wat een nacht, wat een carnaval! Alaaf! 🥳🍻

jan biggel samen met onze Prins Jochem d’n Urste Jochem Van de Laar met een Plèk dasVereniging De Kersepit
13/02/2026

jan biggel samen met onze Prins Jochem d’n Urste Jochem Van de Laar met een Plèk das

Vereniging De Kersepit

Jaaaaaaah🎉🤩👏🏻111! Honderdelf volgers. Het is geweldig. Zijn ze allemaal fan van Prins Jochem? Plakken ze graag een snorr...
12/02/2026

Jaaaaaaah🎉🤩👏🏻111! Honderdelf volgers. Het is geweldig. Zijn ze allemaal fan van Prins Jochem? Plakken ze graag een snorretje mee? Zijn ze gewoon volgers van iedere carnavalsvereniging? We weten het niet! Maar Anouk van Bokhoven jij mag as zondag na de optocht in Cafe De Kim een geweldig prijzenpakket op komen halen bij onze Prins. We zien je graag daar verschijnen.

12/02/2026
Tja vandaag kregen we een foto van onze plèk monteur. Hij had de prinsenwagen van 🔴🔵 CV De Spekzullekes 🔴🔵op bezoek.🤗🤪Nu...
11/02/2026

Tja vandaag kregen we een foto van onze plèk monteur. Hij had de prinsenwagen van 🔴🔵 CV De Spekzullekes 🔴🔵op bezoek.🤗🤪

Nu had ons monteurtje de wagen netjes een beurtje gegeven. Alleen de versiering was maar een beetje eentonig.🤪

Er is een belletje gepleegd naar de Prins. Hij heeft de wagen wat op weten te lappen.
En goh nu is de prinsenwagen nog mooier geworden en bijna helemaol klaar vur d'n optocht. 🔴🔵

Maar een plèk monteur zou geen Plèk monteur zijn als hij niet iets vergeet terug te zetten.

Maar voor 2 kratje pils komt zijn geheugen vast wel weer terug.

Nog een paar uurkes, en dan is onze Prins Jochem dn Uurste ook helemaal klaar voor de carnaval.Tot vanavond!!🥳🥳
11/02/2026

Nog een paar uurkes, en dan is onze Prins Jochem dn Uurste ook helemaal klaar voor de carnaval.

Tot vanavond!!🥳🥳

🎉Nog een week te gaan tot het Kluppel Daupfist 🎉

Een prinselijk kopje onder voor alle Prinsen uit de regio 💦Want zonder doop, geen carnaval. Op deze altijd gezellige en sfeervolle avond is er veel muziek van blaaskapellen🎺🎷

Zijn jullie er ook bij Vereniging De Kersepit, CV de Spurriezeiers, C.V. De Ao-Kanters '66, C.V. De Spruwwejagers, C.V. De Bollevangers, Keiebijters, CV de Rampetampers, Carnavalsvereniging OLUM, CV De Spekzullekes, Carnavalsvereniging de Brouwhazen, C.V. 't Barrierke?🥳

🎉 Wat een topweekend! 🎉Afgelopen zondag en maandag waren we te gast bij C.V. 't Barrierke voor twee geweldige evenemente...
10/02/2026

🎉 Wat een topweekend! 🎉

Afgelopen zondag en maandag waren we te gast bij C.V. 't Barrierke voor twee geweldige evenementen! 🥳

Op zondag waren we aanwezig bij de prinsenreceptie van Prins Thomas en Jeugdprinses Lieke. Wat een feest, vol met muziek, zang en een hele hoop polonaises! 👑✨

Maandag was het tijd voor het (on)beperkt bal. Een fantastische carnavalsavond voor de mindervalide medemens. De opkomst was hoog, maar nog hoger was het gehalte van de gezelligheid.
Deze avond was extra speciaal voor onze prins Jochem, omdat zijn bewoners langskwamen en we samen een geweldige tijd hadden! 💃🕺

Twee avonden vol gezelligheid, lachen, zingen en dansen.

Nu is het tijd om ons op te maken voor het Daupfist bij Houtse Kluppels. Dan gaan we dit alles weer vlotjes overdoen.

Tot dan! 🎭🎉

Wij zijn Carnavals zondag uitgenodigd om samen met CV de Rampetampers de optocht te kijken.🥳🥳We gaan er samen een gezell...
02/02/2026

Wij zijn Carnavals zondag uitgenodigd om samen met CV de Rampetampers de optocht te kijken.🥳🥳
We gaan er samen een gezellige middag van maken.

Naar de optocht zakken we met onze vereniging af naar onze residentie Cafe de Kim. Hier is iedereen uitgenodigd om een Pilsje te kommen vatten met onze Prins.

Tot Dan!!🥳🥳

Adres

Helmond

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer C.V. de Plèkzakkers nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar C.V. de Plèkzakkers:

Delen