01/04/2026
Belangrijk nieuws vanuit onze vereniging:
Met trots willen wij aankondigen om vanaf het komende seizoen verder te gaan als alcoholvrije carnavalsvereniging. In een tijd waarin bewust genieten, gezondheid en inclusiviteit steeds belangrijker worden, vinden wij het onze verantwoordelijkheid om voorop te lopen. Carnaval draait tenslotte om gezelligheid, verbinding en plezier, en dat kan natuurlijk ook prima zonder alcohol!
Wij kijken ernaar uit om samen met jullie deze vernieuwende stap te zetten en een voorbeeld te zijn voor andere verenigingen. Samen maken we er een onvergetelijk (en nuchter) feest van!
Bij deze nieuwe koers hoort natuurlijk ook een frisse uitstraling. Daarom hebben wij ons logo aangepast: het vertrouwde glas bier heeft plaatsgemaakt voor een glas water. Een krachtig symbool voor onze nieuwe richting.