19/05/2026
Met het Hemelvaartweekend was het dan eindelijk zover het scoutskamp. We zijn van woensdag tot zondag met de scouts naar buitenzorg Baarn op kamp gegaan. Ondanks de buien en de kou in de avond was het een fantastische scoutskamp. De scouts hebben zelf een kampkeuken gepioneerd en daar ook zelf hun eten in gekookt. Op het terrein zijn we met ze naar het scoutingmuseam geweest. Hebben we een aantal grote spelen gedaan zoals levend catan. Als hoogtepunt zijn gaan klompgolven op de boerderij tussen de koeien door. En natuurlijk savonds lekker kampvuurtje. Echt een leuk scoutskamp weer