Stichting Dishmissed - No Waste

Stichting Dishmissed - No Waste Dishmissed - No Waste helpt voedselverspilling tegengaan. Iedereen is op vrijdagen welkom om tussen 16 en 18 uur zijn (koel-)kast te komen vullen.

Een donatie is altijd welkom, maar nooit een verplichting!

Kijk nu eens wat lief!
04/05/2026

Kijk nu eens wat lief!

De laatste dag en de laatste loodjes. We hopen met jouw hulp ook deze keer de maximale verdubbeling te behalen. Met nog ...
30/04/2026

De laatste dag en de laatste loodjes. We hopen met jouw hulp ook deze keer de maximale verdubbeling te behalen. Met nog €140 te gaan tot we de eindstreep halen, moet dat lukken 💪

Misschien ben je één van de anonieme donateurs die ons al heeft geholpen, dank je wel daarvoor 🙏
Zou je in dat geval deze actie nog een keer willen delen binnen je netwerk?

Iedere euro helpt om dat laatste stukje te halen.

Doneren kan via:

Stichting Dishmissed - No Waste is een collectebus gestart. Help mee en steun mensen in armoede!

Wauw, wauw, wauw!Na ons bericht gisteren hebben jullie ons geholpen om nog véél dichter in de buurt van de eindstreep te...
26/04/2026

Wauw, wauw, wauw!

Na ons bericht gisteren hebben jullie ons geholpen om nog véél dichter in de buurt van de eindstreep te komen.

Ruim 75% van ons doelbedrag hebben we al opgehaald!

Zoals altijd zijn we onder de indruk van en dankbaar voor het vertrouwen dat jullie in ons hebben. Het verschil maken we echt samen 💜

Helpen jullie alles nog een keer aan te zwengelen om ook de laatste 25% van ons doelbedrag te behalen? Delen is lief, doneren is fantastisch.

Stichting Dishmissed - No Waste is een collectebus gestart. Help mee en steun mensen in armoede!

Inmiddels dankzij alle donaties al over de helft, maar we hebben nog een eindje te gaan om de maximale verdubbelaar te b...
25/04/2026

Inmiddels dankzij alle donaties al over de helft, maar we hebben nog een eindje te gaan om de maximale verdubbelaar te behalen.

Iedere bijdrage, groot en klein, maakt een groot verschil voor de mensen die we helpen. Help jij ons het verschil te maken?

Stichting Dishmissed - No Waste is een collectebus gestart. Help mee en steun mensen in armoede!

We zijn al bijna op de helft van ons streefbedrag. Jullie zijn geweldig, dankjulliewel 💜Gaan jullie ons helpen om ook de...
19/04/2026

We zijn al bijna op de helft van ons streefbedrag. Jullie zijn geweldig, dankjulliewel 💜

Gaan jullie ons helpen om ook deze keer weer de maximale verdubbelaar te behalen?

Delen is lief, doneren = 💜

Stichting Dishmissed - No Waste is een collectebus gestart. Help mee en steun mensen in armoede!

Zojuist weer een geweldige donatie mogen ontvangen. Ontzettend dankbaar voor het vertrouwen en jullie hulp.Helpen jullie...
15/04/2026

Zojuist weer een geweldige donatie mogen ontvangen. Ontzettend dankbaar voor het vertrouwen en jullie hulp.

Helpen jullie ons de maximale verdubbelaar voor €1250 te behalen? We zijn nog 750 euro van ons doel verwijderd en hebben nog tot einde van de maand. Iedere bijdrage, groot en klein, helpt ons om het verschil te maken voor mensen die even een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Ik heb net een donatie gedaan in de collectebus van Stichting Dishmissed - No Waste. Elke gift, groot of klein, is welkom. Geef jij ook?

Vandaag hebben we een hele grote donatie ontvangen met onder andere incontinentie materiaal.Kun je gebruiken, voel je vr...
15/04/2026

Vandaag hebben we een hele grote donatie ontvangen met onder andere incontinentie materiaal.

Kun je gebruiken, voel je vrij om ons een DM te sturen met de maat die je nodig hebt. Indien deze (nog) beschikbaar is, zorgen we dat je deze bij ons op kunt halen.

(Foto ter illustratie)

Bij onze stichting blijven we een toename zien van hulpvragen. Waar wij begonnen met het uitdelen van voedsel zijn we in...
13/04/2026

Bij onze stichting blijven we een toename zien van hulpvragen. Waar wij begonnen met het uitdelen van voedsel zijn we inmiddels ook een MUP* èn kunnen we dankzij Stichting Armoedefonds ook schoolspullen passen en Kruidvat kaarten uitdelen.

Helaas ontvangen we niet altijd voldoende donaties om in alle behoeften te kunnen voorzien. Wij willen de opbrengst van deze inzamelingsactie onder andere gebruiken voor het aanschaffen van boodschappenkaarten die we kunnen uitdelen aan de gezinnen die dit het hardst nodig hebben en voor het creëren van budget om kinderen een leuke verjaardag met een cadeautje en taart te bezorgen.

Help jij ons het verschil te maken? Elke bijdrage is welkom!

Ben je zelf niet in staat om te doneren? Wil je dan onze actie delen, zodat wij zoveel mogelijk mensen bereiken?

Dankjewel alvast!

* MUP = Menstruatieproducten Uitgifte Punt

**Meer informatie over ons vind je op www.dishmissed.nl

Tot 1 mei 09.00 uur wordt iedere euro die je aan ons doneert in deze collectebus verdubbelt! Jouw donatie maakt nu dus een nóg groter verschil.

Help je ons helpen?

Help jij ons de maximale verdubbelaar te behalen? Ieder bedrag, groot of klein, is welkom en helpt een verschil te maken!

Doneren is fantastisch, delen is ook lief 💜

https://armoedefonds.digicollect.nl/stichting-dishmissed-no-waste

Stichting Dishmissed - No Waste is een collectebus gestart. Help mee en steun mensen in armoede!

Lieve allemaal, Zoals altijd zijn we ontzettend blij met alle donaties die we mogen ontvangen. Natuurlijk is er ook een ...
28/01/2026

Lieve allemaal,

Zoals altijd zijn we ontzettend blij met alle donaties die we mogen ontvangen.

Natuurlijk is er ook een maar als we een bericht als dit posten en jullie kunnen aan de foto vast al zien wat we willen zeggen.

Het "neerplempen" van één of meerdere vuilniszakken is NIET de bedoeling. We zijn een deelkast, geen vuilstortplaats. Wanneer je donaties komt brengen, waar we altijd HEEL ERG BLIJ mee zijn, is het fijn als je deze gewoon netjes in de kast legt. Dat is niet alleen makkelijker zien wat er beschikbaar is, het helpt ook kattenkwaad en diefstal tegengaan.

Doneer dus gerust, maar plaats spullen uitgepakt in de kast en niet in zakken gepropt bij de kast alstjeblieft 💜

We hebben jullie hulp nodig voor een oproep waarvan we hopen nooit meer een soortgelijke te hoeven plaatsen.Willen julli...
20/01/2026

We hebben jullie hulp nodig voor een oproep waarvan we hopen nooit meer een soortgelijke te hoeven plaatsen.

Willen jullie alstjeblieft helpen door een donatie te doen, groot of klein want in deze situatie is iedere euro er een, en zoveel mogelijk te delen?

https://www.gofundme.com/f/help-moeder-en-zoon-na-huiselijke-geweld-leven-opbouwen

(Slachtoffers bekend bij stichtingbestuur)

In de nacht van 17 januari is het leven van mijn zus en haar … Melissa Reeb-Gruber needs your support for Help moeder en zoon na huiselijke geweld leven op te bouwen

Adres

Schoolstraat 19
Hansweert
4417AA

Openingstijden

16:00 - 18:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Stichting Dishmissed - No Waste nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar Stichting Dishmissed - No Waste:

Delen