24/06/2026
Kerk = cool!
Komende vrijdag wordt het bloedheet, verwacht men.
De kerkzaal van de Oosterkerk blijft lekker koel, dus we verplaatsen de Tuin van Oost een heel klein beetje.
Om 13.00 uur: verhaal uit de vertelkast van Erik en Taletta. Vanaf 14.00 uur: spelletjes olv Esther van Buurtgezinnen. En: het eerste Repair Café in de wijkzaal van de Oosterkerk.
En vanaf 12.00 uur: water, limonade, tosti’s, taart en ijs. En koffie en thee voor de liefhebbers.
Kom de koelte zoeken in Buurtbaken Oosterkerk.