04/05/2025
Vrijdag 9 mei, precies 5 jaar na de brand, heropent de burgemeester het Posthuis officieel (voor genodigden). Vanaf 10 mei is er een openingsweek vol activiteiten. Een folder van het programma is huis-aan-huis verspreid. Maar je vind de informatie natuurlijk ook op onze website, posthuiszaanenpark.nl.
Beter nog: we hebben nu een eigen Posthuis-app. Werkt fantastisch. Download 'm meteen even! Zo ben je altijd op de hoogte van nieuwe activiteiten en kun je je hiervoor inschrijven. Of zelf iets voor de buurt organiseren, je aanmelden om een keer een handje te helpen en alle informatie vinden over de verhuur. Handig!
Tot volgende week!