19/05/2026
Meda (links) en Martha (rechts) zijn allebei al jaren vrijwilliger in Huis Groningen, maar kenden elkaar nauwelijks omdat ze altijd op verschillende momenten in Huis zijn. Vorig jaar had Martha, zoals ze dat ieder jaar doet, geraniums gehaald om de terrassen en balkons van het Huis op te fleuren. Ze bracht die op een moment dat Meda aan het werk was en vertelde over de fijne zaak waar ze de geraniums had gekocht en hoe ze een deel van de planten spontaan gesponsord had gekregen toen ze had verteld waar die terecht zouden komen. Waar dat dan was geweest? Oh, bij Huyskweker Smit Natuurlijk in Sappemeer. Bleek dus het bedrijf van de broer en neef van Meda😃 Hoe leuk en toevallig en fijn gevalletje 'small world'🥰 Drie keer raden wie dit jaar alle geraniums en scaevola's sponsort (en wie ze samen gepoot hebben💕)😍🌸🌺 Top!!