16/06/2026
Beste bewoners,
Morgen is er een bijeenkomst van Gemeente Gouda in de speeltuin aan de Lethmaetstraat, ze willen graag dat bewoners die gebruik van deze speeltuin maken meedenken over de nieuwe inrichting.
Wij zijn er ook aanwezig met wat te spelen en drinken.
Bewoners in omwonend gebied zijn ook per brief uitgenodigd maar ze gaan graag in gesprek met iedereen die daar komt spelen om zoveel mogelijk input te krijgen.