04/05/2026
Aankomende 13 mei is er een bijeenkomst waar we eerst met elkaar lekkere hapjes gaan maken, die we vervolgens gezellig met elkaar gaan opeten. Terwijl we met elkaar in gesprek gaan over dingen die ons bezig houden.
Heb je NAH en lijkt het je leuk om hierbij te zijn? Stuur dan een berichtje voor meer informatie.