18/05/2026
🐸🦆 (her)opening dierenpad, kom je ook??🦡🐿️
Het weer wordt weer beter, tijd om lekker naar buiten te gaan!
Bij het Arboretum kunnen kinderen heerlijk spelen in de natuur. Om dit nog leuker te maken hebben wij het Dierenpad vernieuwd!
Komen jullie naar de opening om mee te zoeken naar de nieuwe dieren??
Datum: 19 mei
Tijdstip: vanaf 15.00 uur
Voor de kinderen is er een kleurplaat, een lekker fruitje en kunnen ze op zoek naar de (nieuwe) bewoners van het Arboretum.
Zien we jullie morgen?
P.s. Als foto vind je de kleurplaat, deze kan natuurlijk ook vanavond al thuis ingekleurd worden, dan mag je deze morgen bij het Arboretum tussen 15.00 uur en 16.00 uur in komen leveren.