03/06/2026
Daar zijn we weer! 🥳
Maandagavond zijn we druk geweest met het maken van de letters voor de ingang.
Eerst tekenen, daarna een voorbeeldje maken en dan schilderen. 🖌️
Plaat 1 van de 4 is bijna af 🫣
Ook zijn we verder gegaan met de popcorn bak en de filmrol.
Na de tijd nog even een after met het lekkere weer! ☀️
Tot de volgende! 👋🏻