16/05/2025
Afgelopen maandag hadden we weer een prachtige avond in het Alzheimercafé Enschede! 💜
We mochten luisteren naar Marcel Garitsen, die op een open manier vertelde over zijn kennis en ervaringen als mantelzorger. Hij nam ons mee in de mooie, maar soms ook intensieve kanten van het zorgen voor een naaste met dementie. Zijn verhaal raakte veel mensen in de zaal en zorgde voor herkenning, begrip én verbinding.
Dank aan iedereen die erbij was – samen maken we het Alzheimercafé tot een warme plek vol steun, informatie en ontmoeting. Tot de volgende keer! ☕✨