24/06/2026
🎉☕🎶Muzikaal Buurtbakkie🎶☕🎉
Hoe leuk was dit! Het Buurtbakkie bij de Dierenweide in Emmermeer gisteravond was ontzettend gezellig.
Inwoonster Wia van Klinken nam het initiatief voor dit 'Bakkie bij de diertjes' en had alles tot in de puntjes verzorgd. Koor Geen Gehoor benaderde ons, of zij mochten komen zingen.. Natuurlijk!
En wat deden ze het goed, iedereen genoot ervan.
Wat nog leuker is: op donderdag 16 juli doen we dit gewoon nóg een keer! Zien we jullie dan?