31/03/2026
Afgelopen weekend hebben we weer het CrossWeekend Holterhoek gehad. ποΈπ¨
Met zaterdag de opstap klasse en daarna de 6 uurs cross, waar onze eigen Lotte en Anne zelf aan mee deden. Hoelang denken jullie dat ze het vol gehouden hebben? βs Avonds groot feest in de tent met Boh foi toch en de kisjeskearls!π₯³π»
Zondag werd de TwenteCup gereden. Een dag lang genieten van het heerlijke weer met een mooie cross op de baan. En dat alles onder het genot van een lekker drankje!ππ» Het weekend nog goed afgesloten met the Porch People op het podium!π€
Het was weer een geweldig weekend!π«Άπ»
Zien we jullie volgend jaar weer? ποΈπ¨