07/05/2026
INZAMELEN!!
Zaterdag 9 mei, tussen 9 en 12 uur, bent u weer van harte welkom bij het Huis van de Bron om uw spullen in te leveren.
Alle spullen die u inlevert moeten schoon, heel, werkend en/of compleet zijn.
Denk hierbij aan speelgoed, kleding, servies, boeken, cd’s (geen videobanden & cassettebandjes), kleine elektrische apparaten en huishoudelijke spullen.
Wat nemen we NIET aan; grote meubels (tafels, stoelen, banken en kasten), blikken verf, rollen behang, oude TV's of beeldschermen en frituurpannen.
Hergebruik is een feestje!!!!
Heeft u nog DE- & Pickwickpunten of Perla punten in een laatje liggen?
Ook deze zijn van harte welkom bij de Poldermarkt.