26/05/2026
Maandag 1 Juni gaan we weer inzamelen!
Wat kunnen we gebruiken?
- Buitenspeelgoed zoals ballen, waterpistolen, buitenspellen etc.
- Zwemspullen zoals opblaasbanden, zwemschoentjes, opblaasbadjes.
- Meisjespeelgoed zoals po**en, L.O.L., Barbies waarvan de haartjes nog mooi zijn, diertjes etc.
- Spulletjes/accescoires voor op een kinderkamer
- Knutselspullen (ongebruikt)
- Zomerkleding voor kinderen tot en met 12 jaar.
- En al het speelgoed wat nog heel, compleet, schoon en van de huidige tijdsgeest is. Indien het speelgoed batterijen bevat graag even van tevoren checken of deze niet gelekt hebben! Helaas ontdekken we nog heel vaak speelgoed wat niet meer werkt door lekkende batterijen.
Wij krijgen vaak de vraag of we knuffels aan nemen. Dit nemen we aan, mits de knuffels nog (als) nieuw en het liefst gewassen zijn.
Mocht u twijfelen, stuur vooral een berichtje!
Team SpeelGoed Voor Elkaar