19/06/2026
Wie heeft a.s. dinsdagmiddag 23 juni om 14 uur de tijd om gezellig mee te wandelen?
Er komt een 45-tal verpleeghuisbewoners vanuit Urk voor vakantie een dagje en nachtje met een boot naar Oudeschild. โต๏ธ
Ze meren de 23e waarschijnlijk rond 11.00 uur af en willen 's middags graag een wandeling maken door Skil.
We zoeken 10 ร 15 wandelaars om de groep te begeleiden. Samen gezellig Skil verkennen.
Interesse?
Neem contact op via 06-44048091 of www.vrijwilligerswerktexel.nl
Een email schrijven is ook prima: [email protected]
๐๐บ๐