18/06/2026
☕“In De Hofstee vond ik weer mensen om mij heen”
Wie binnenloopt bij Wijkcentrum De Hofstee, Delft Tanthof wordt meteen vrolijk begroet door de gastvrouwen. Er staan zitjes en in de hal hangt een scherm. Daar staat op wat er die week te doen is. Aan de grote tafel is de wandelclub net aangeschoven.
Eerst waren er twee ‘open’ koffieochtenden in de grote zaal. Nu kunnen buurtbewoners vijf dagen per week binnenlopen. Voor een kop koffie, een praatje of om een krantje te lezen. Zo wordt het wijkcentrum steeds meer een huis van de buurt.
Lees verder op https://www.tegektanthof.nl/nieuws/algemeen/15932/-in-de-hofstee-vond-ik-weer-mensen-om-mij-heen-