31/05/2026
🦫 Hallo allemaal!
Mijn naam is Bennie Bever. Ik ben helemaal nieuw als mascotte bij de Hendrik van Halewijn. Ik ga jullie de komende tijd meenemen in hoe het is bij ons op de vereniging. Hebben jullie al ideeën wat je wilt zien❓
Dit weekend werd ik al gelijk in het diepe gegooid. Ik ging namelijk mee op weekend met de 's. Wij verbleven op het terrein van . ⚜️
In de middag dingen wij naar het Daar heb ik mega veel avonturen beleefd. Zo heb ik een nieuwe helm aangemeten, leren broodbakken, pijl en boog schieten en zelfs gekanood opzoek naar andere Bever families! ⚔️🏰
'savonds aten wij wraps, maar voordat we mochten eten moest er eerst gebikt worden. Dan ga je dus een hele hoop herrie maken voor het eten. Leuk toch! 🤯
Na het eten deden wij nog een spelletje, waarna wij lekker genoten van een chipje en een drankje bij het kampvuur. Echt genieten! 🔥
Toen kwam het spannendste, het slapen... Gelukkig was ik niet de enigste die het spannend vond. Ik was zo moe na deze dag vol avonturen, dat op het moment dat de leiding het licht uitdeed, mijn ogen ook dicht vielen. Het viel dus reuze mee en was zeker voor herhaling vatbaar! 💤
De volgende ochtend maakten wij nog katapulten met elkaar en was de ochtend alweer zo voorbij. Helaas weer tijd om naar huis te gaan... 🏡
Wat wil jij allemaal zien van Bennie de Bever? 🦫
Laat het ons weten en wie weet zie je Bennie binnenkort weer voorbij komen!