07/06/2026
We waren er,
Na een wel heel vroege start, dankzij een brandalarm in het hotel, gingen we direct aan de slag. De 125 liter thee en de koffie stonden gelukkig snel klaar.
Vanochtend mochten we maar liefst 840 ontbijtjes verzorgen. Ondanks de stevige wind, waardoor we de partytenten niet konden opzetten, was het dankzij het zonnetje dat af en toe doorbrak een aangename ochtend.
Op het menu stond Arabisch platbrood, rijk gevuld met groenten, salade en een gebakken ei. Natuurlijk ontbraken ook onze zondagse klassiekers niet, een banaan en een zakje dadels. Maar wat is het vervelend dat als het eten op is je nee moet zeggen tegen de mensen die nog steeds in de rij staan en al een uur of langer wachten.
Vanaf het eerste moment zat de sfeer er goed in. Er werd volop genoten en alles wat we hadden meegenomen is uitgedeeld. We voerden mooie gesprekken, maakten nieuwe ontmoetingen mee en natuurlijk werd er ook gevoetbald met de kleintjes. Die waren verrassend fanatiek en zorgden voor veel plezier, gelach en mooie momenten.
Dank aan iedereen die erbij was, heeft geholpen, ondersteund en deze ochtend mogelijk heeft gemaakt. Samen hebben we er weer iets bijzonders van gemaakt.
Nu zijn we weer onderweg naar huis met een hoofd vol herinneringen, mooie ontmoetingen en dankbaarheid. Moe, maar voldaan kijken we terug op een weekend vol verbinding, gezelligheid en fijne gesprekken.