10/06/2026
Vandaag is weer hard gewerkt op verschillende plekken in het Voedselbos. Zo is het dak van de verkoopstal vervangen (alleen nog even de laatste afwerking), er is gesnoeid en gemaaid, onkruid getrokken, winde verwijderd. Opgepotte plantjes gecontroleerd en schoongemaakt, onkruid verwijderd in de kas en het nieuwe watersysteem nog wat aangepast. En vooral is er veel genoten, zowel van de mooie omgeving als van elkaars gezelschap!
👍🏼Meehelpen met deze gezellige groep? Iedere woensdagochtend vanaf 09u zijn we bezig!
🫖Alleen lekkere thee, jam of siroop kopen? Ook dan ben je welkom op de woensdagochtebd!