18/08/2025
De maandag op het Mario welpenkamp staat in het teken van aardappelen. In de ochtend konden verschillende spellen gedaan worden en bij succes kreeg je een rode, blauwe of groene aardappel. Met deze aardappelen werd door de leiding, na een tostie lunch, op Mario figuren geschoten. Wie uiteindelijk de meeste punten heeft gescoord wordt tijdens het kampvuur bekend gemaakt. De rest van de middag kon er gezwommen worden in een meer waar de welpen naar toe zijn gefietst. Bij thuis komst stond een goede aardappel maaltijd klaar inclusief grote gehaktbal. Nu nog korveeen en een kampvuurtje, en dan is ook alweer de maandag voorbij.
Kampvuur was weer spannend met alle figuren die langs kwamen, maar er zijn ook liedjes gezongen.