07/04/2026
OPENING DE BREEËN 🔑
Maandagmiddag 6 april was het zover: de officiële opening van clubgebouw De Breeën!
Met mooie woorden van Marcel Langenberg (stichtingsvoorzitter) en Louis van Tol (bestuursvoorzitter) werden alle betrokkenen bedankt voor hun inzet. Daarna hesen afgevaardigden van de welpen, verkenners en scoutingband de vlag en openden zij samen de voordeur 🇳🇱🔑.
In maart 2025 startte de sloop van het oude gebouw. Een jaar later staat er een verduurzaamd en gemoderniseerd pand, met een extra verdieping, nieuwe keuken en sanitair, meer opslagruimte, nieuwe vloeren en kozijnen én een opgeknapt terras. 🌿
Al met al een mooi gebouw waar we nog lang samen plezier van zullen hebben! 💚