26/05/2026
Je zou het al weer bijna vergeten, maar drie weken terug was ons jaarlijkse stamweekend! Ook daar zijn mooie kiekjes geschoten, dus toch nog een berichtje.
Met 24 stamleden zijn we naar Brunssum afgereisd. Ze hebben zelf een pubquiz gemaakt en gepresenteerd, grotten bekeken en modderige paden getrotseerd. De ene grot had een lokale vlaai en in de grot gegist bier, in de andere grot liepen we een soort escape tocht, met een boot, olielampen en lastige routes. 🔦
Quote van de gids "Eigenlijk zijn dit allemaal groeves, en geen grotten."
Na een overheerlijk lunchbuffet zijn we op blote voetjes over én door vijvers, sloten en andere gorigheden gedaan. Super gezellig! 💦
Tot volgend jaar! Dan gaan we weer naar het buitenland, en wel naar Altena 🇩🇪