Volg je hart De Kempen

Volg je hart De Kempen Wie je ook bent, wat je ook doet. Volg je hart en blijf elkaar lief hebben. Via de QR code kun je naar de website waar we naar verwijzen. Te gespeeld, te nep.

wij kiezen er voor geen links te publiceren omdat big tech er voor heeft gekozen om de waarheid te verbergen. Er is geen corona pandemie
In de Kempen is er, net zoals over de gehele wereld, een heel grote groep mensen die er heel bewust voor kiezen zich nooit te laten prikken tegen het corona virus. Dit tot groot ongenoegen van degene die zich wel laten prikken. Want ze denken dat door hun schuld

de maatregelen in stand blijven. Maar waarom zullen deze mensen zich nooit laten prikken? Reis naar de waarheid
Het begon voor de meeste van deze enorm groep allemaal in China, toen de eerste mens op straat dood neerviel. Ook de ziekenhuizen in Italië waar mensen op de gang lagen, terwijl er toen al klokkenluiders waren die lieten zien dat het niet echt was. Maar waarom kwam dat maar niet op TV en in de krant? Een reis van bijna 2 jaar op zoek naar ‘de waarheid’ heeft deze groep mensen de schokkende feiten laten zien. Terwijl de mensen die in het verhaal van de overheid geloven in een diepe slaap zijn gesust. Corona is een verkoudheidsvirus
Het klopt, door corona worden er mensen (heel) ziek en er gaan er mensen dood. Maar het Stockholmsyndroom zorgt er voor dat de feiten en cijfers die overal te vinden zijn niet aankomen in hun ‘systeem’. De angst voor het virus en het vertrouwen in de overheid en de media heeft ze in hun greep. Bijvoorbeeld cijfers van het RIVM die erop wijzen dat ruim 98 % van de mensen niets, tot bijna niets merken als ze besmet raken. In Nederland is het percentage dat dood gaat na een besmetting vastgesteld op ongeveer 0,2%, vergelijkbaar met een gewone griep. Het zijn bijna alleen mensen boven de 70 met onderliggend lijden en te hoge BMI die uiteindelijk overlijden. Maar wat is er dan volgens hun aan de hand? Stip aan de horizon
Is het bestrijden van het virus is de stip aan de horizon? Nee, dat is het niet! Het is een digitaal paspoort met een nieuw financieel systeem dat de stip aan de horizon is. Vanwege het zeer schokkende eindresultaat maakt de wereldwijde politiek en de N.G.O.’s (Niet Gouvermentele Organisaties zoals W.H.O. en V.N.) gebruik van de angst voor een virus om de mensheid hier op voor te bereiden. COVID betekent volgens een patent van Microsoft niet voor niets Certificate Of Vaccination ID. Volgens de ongeprikten is dat een gitzwarte toekomst waar we niet in mee zullen gaan. Eenheid of verdeeldheid? Geheel volgens plan zal er dadelijk een vaccinatieplicht komen. De ongeprikten gaan alles voor de kiezen krijgen. (fysiek) geweld, niet welkom in winkels en restaurants, ontslag, boetes of gevangenisstraf. Echter niets zal deze groep op andere gedachten brengen. Strijdvaardig om te vechten voor een mooie toekomst voor iedereen. Ongeacht hoe jij er nu over denkt. In de tussentijd hopen wij dat jij ons niet laat vallen. Accepteer ons altijd en overal. Ook zonder QR code. Sta ons bij, wij zijn goede mensen. We zijn te herkennen omdat we veelal geen mondkapje dragen, we zijn te vinden via Telegram ‘0497 Awake’ en je kunt informatie verkrijgen via Facebook ‘Volg je hart De Kempen’. Voor vragen en opmerkingen [email protected]. Wij gaan voor liefde en begrip voor elkaar. Jullie ook?

Adres

Bladel

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Volg je hart De Kempen nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar Volg je hart De Kempen:

Delen