03/06/2026
❗️Mededeling 🚂
✅ Vanaf 9 juni zijn we iedere dinsdagavond weer geopend tussen 20.00 en 21.30 uur.
✅ Zoals jullie van ons gewend zijn kun je dan binnenlopen om zelf de voortgang te bekijken.
Na de verhuizing zijn we inmiddels al weken bezig om alles op te bouwen. Het is nog niet volledig gereed, want er komt aardig wat bij kijken in deze grote ruimte. Vooral het feit dat alles vanwege de grote glazen gevels anders opgesteld moet worden.
❗️🚂 Inmiddels rijden er verschillende treinen op de nieuwe LGB baan.
➡️ De club is verder volop bezig aan de geschiedenis van de stad.