07/06/2026
🥾Dat was 'm al weer, Wandel4daagse 2026!🥾
4 dagen volbracht en een mooie medaille om je nek, goed gedaan💪🏼
Gister was het een groot feest tijdens de feestelijke intocht. Onder begeleiding van ons dj duo May en Ties en de mooie rode DAF vooraan de stoet werden alle wandelaars binnengehaald op de brink. Wat hebben we een geluk gehad met het weer deze dagen, op een paar druppels na, hebben we het mooi droog gehouden en was het perfect wandel weer.
We hopen jullie allemaal volgend jaar weer te zien: van wo 2 t/m za 5 juni 2027!