23/06/2026
Wandel3daagse 2026 ๐
Vanwege de hitte is het programma aangepast en hebben we vanaf 9.00 uur gelopen. Het was toen nog aangenaam buiten. De bewoners vonden het heerlijk!
Onderweg kwamen we langs stempelplaatsen waar de vrijwilligers en de buren lekkere versnaperingen hadden klaargezet.
We hebben genoten!
Met dank aan Plus Baarlo, Aardbeienbedrijf H. Manders, Fruitteeltbedrijf Stappers en natuurlijk de buren en vrijwilligers. ๐