27/01/2026
Bedankt.
Wat een verassing was het dat we lekker genietend van een bakje thee ineens onderbroken werden door de deurbel, en er niemand minder dan Sonja op de stoep stond namens de Baarder bewoners.
Wij als Baarder Activiteitencommissie werden bedankt voor 10 jaar lang het organiseren van de meest onvoorstelbare diverse activiteiten.
Toeval wilde dat Agnetha toevallig bij ons (Helena en Erik) was, en wij even volledig stil werden van dit lieve gebaar van Baard aan ons als Baarder Activiteitencommissie.
We hadden kort daarna gelijk ook een berichtje van Jan die ook zo “overvallen” was en net zo sprakeloos was als ons.
Wat fijn dat jullie ons als Activiteitencommissie allemaal een zo’n warm hart toe dragen, we zijn geroerd door dit lieve gebaar. De bloemen zijn prachtig en de cadeaubonnen zullen zeker goed besteed worden.
Een grote pluim overigens dat jullie (Sonja en Tjitske) dit hebben kunnen doen zonder dat wij als commissie er erg in hadden !
En dan ook nog dat er tijdens de algemene ledenvergadering van het dorpsbelang ook nog even stilgestaan werd bij al onze activiteiten uit het verleden.
We hebben het applaus van alle aanwezigen warm in ontvangst genomen en bedanken nogmaals iedereen die altijd voor ons hebben open gestaan en onze activiteiten altijd gesteund hebben op wat voor manier dan ook.
Wij hebben het altijd met heel veel plezier en passie gedaan.
Wij wensen de eventuele “doorzetters” veel succes in de toekomst.
En nog een laatste voetnoot: Speel het geweldige Ganzenbaard nog maar eens !! en geniet er van!
Jan, Agnetha, Helena J. en Erik