Daan deelt Doggies

Daan deelt Doggies Omdat delen op Facebook de kans vergroot voor de hond: de nieuwe familie moet hem of haar natuurlijk wel zien!

En omdat ik ze niet allemaal kan opvangen (smile)! Maar vooral omdat alle honden een veilig en liefdevol thuis nodig hebben!

Tierra 🐾💖
13/06/2026

Tierra 🐾💖

Lieve pup Mona ❤️
13/06/2026

Lieve pup Mona ❤️

Pup Mona is op zoek naar een forever home!

Mona werd samen met haar broertjes gevonden in een kartonnen doos buiten een dierenasiel. We vermoeden dat het om een onvolgroeide zwangerschap van een huishond gaat. Mona verblijft nu in een Grieks pleeggezin. Vanaf 17 juni kan ze naar Nederland komen.

Mona is nu 4 maanden oud. Ze weegt 5 kg en is 30 cm hoog. Ze zal uitgroeien tot een grote hond van ongeveer 25 tot 30 kg.

Zie je haar blik? Ze lijkt daarmee te zeggen "Ik weet precies hoe schattig ik ben". En eerlijk gezegd heeft ze gelijk.
Ze is slim, grappig en charmant. Ze weet je hart in een recordtijd te veroveren.
Mona is enorm sociaal. Ze is niet verlegen aangelegd tegenover mensen. Ze maakt graag contact. Maar ook naar honden toe laat ze sociaal en vriendelijk gedrag zien. Evenals kinderen. Katten zijn nog onbekend voor haar.

Mona kan als enig dier en met andere dieren geplaatst worden.

Heeft u interesse in Mona? Neem dan een kijkje op onze website: https://www.mirtos.nu/adopteren/mona/

Rain! 💙🐾
13/06/2026

Rain! 💙🐾

🥺SENIOR RAIN HEEFT BAASJE GEVONDEN🫶🏼

**GRAAG DELEN**

Lees hieronder zijn verdrietige verhaal 💔.

Hoi, ik ben Rain🩵.

Ze zeggen dat ik ongeveer 12 jaar oud ben. Zelf tel ik niet meer zo precies. Ik weet alleen dat ik al heel wat heb meegemaakt.

Mijn tweede leven begon op een dag waarop het maar bleef regenen. En niet een beetje ook. De hemel leek compleet doorgedraaid. De straten veranderden in rivieren en ik zat daar middenin. Alsof dat nog niet genoeg was, ben ik ook nog eens aangereden door een auto. Mijn oude lijf werkte niet echt meer mee en wegkomen lukte niet meer.

Het water kwam steeds hoger. Eerst natte poten, toen een natte buik en uiteindelijk bleef alleen mijn kop nog boven water. Niet bepaald mijn beste dag.

Hoe lang ik daar heb proberen te overleven weet ik niet meer. Ik weet alleen dat ik moe was. Heel moe.

En toen gebeurde er iets bijzonders.

Iemand zag mij.

Niet zomaar even kijken en doorlopen, maar echt zien. Die persoon stopte, pakte me op uit het water en redde mijn leven.

Sinds die dag ben ik veilig. Mijn p**tjes zijn misschien wat ouder en kraken hier en daar een beetje, maar ze brengen me nog steeds waar ik wil zijn. Mijn staart doet het gelukkig ook nog prima, vooral als iemand aandacht voor me heeft. En ondanks alles zit mijn hart nog steeds vol liefde.

Alleen mis ik nog één ding.

Mijn eigen thuis.

Iemand die niet eerst naar mijn leeftijd kijkt, maar naar wie ik ben. Een lieve, trouwe jongen die nog lang niet klaar is met genieten van het leven.

Ik droom niet van grote dingen. Geen luxe villa, geen privéchauffeur (hoewel iemand die mij af en toe naar het asiel rijdt klinkt goed) en eerlijk gezegd hoeft een zwembad voor mij ook niet meer.

Geef mij maar een warme mand, een zachte hand over mijn grijze snoet. Heb jij dat plekje vrij for mij? Ergens waar ik oud mag worden. Nouja oud… nog ouder!

Mail dan snel; https://www.stichtinglewoef.nl/contactformulier-social

Pootje van mij!🐾

Stichting Respect for Dogs
Cristina Savuica

Lieve Charly 💙🐾
10/06/2026

Lieve Charly 💙🐾

🍀 Nooit mogen ervaren hoe een
zacht mandje voelt.
Dit mag toch niet zijn hele leven zijn ?!!

WEDEROM OPROEP VOOR CHARLIE 🫶
GASTOPVANG IS OOK HEEL WELKOM !!

Na ook al ellendige jaren is zijn hele wereld nu het asiel.
Dag in, dag uit hetzelfde.
Hetzelfde uitzicht vanuit zijn kale hok.
Bij iedere bezoeker hopend dat die voor hem zal komen _ ze lopen voorbij !
Zo lief en zo zacht ..... maar te oud !

Hij kent geen vrijheid.
Geen eigen zacht mandje.
Niet het plezier van de dagelijkse fijne wandeling.

Het geluk van Charlie bestaat uit af en toe in het weekend aan de b***t komen met de groepswandeling.
Zijn enige liefde is de aandacht van de verzorgers.
Hij is dan zo dankbaar, geniet intens van deze ( weinige) geluksmomenten.

💛 GEEF JIJ CHARLIE DE KANS NOG WEER OP TE MOGEN BLOEIEN ??? 🤗
💛 SAMEN NOG QUALITY JAREN MAKEN !!!!

● Rustig en aanhalig.
● Sociaal met andere honden én katten.
● Dol op mensen.
● 10 Jaar - 54 cm.

DELEN JULLIE AJB MEE 👏

Kun je iets betekenen, laat het ons weten.
Contactgegevens www.liefdevoorhonden.nl

( twee filmpjes van Charlie onder de reacties)

❤️
10/06/2026

❤️

ZENTAYA
THE LITTLE BLACK DOG THAT NOBODY WANTS!
Let's break this circle and find Zentaya a home and a lovely family!
We are actively looking for a home for our shelters dogs Zentaya being one of them.
She is a great candidate as she is friendly and gentle.
Any other dog is her friend and she adores humans.
Cats also are welcomed.
Pls pls share Zentaya so we can find her the perfect match

Milo 🐾💙
10/06/2026

Milo 🐾💙

Ophir is ter adoptie én al in Nederland 👌🏻🐾💖
03/06/2026

Ophir is ter adoptie én al in Nederland 👌🏻🐾💖

Lieve Ekkie 🥰💙🐾
03/06/2026

Lieve Ekkie 🥰💙🐾

💛SENIOR EKKIE ZOEKT GOUDEN MAND💛

**GRAAG DELEN**

Hoi allemaal,

Mijn naam is Ekkie🩵 en ik ben 13 jaar jong.

Een mooie, oude ziel die onlangs van de straat is geraapt. Letterlijk.

Ik werd naar het Center of Hope gebracht voor de nodige medische zorg. Maar laten we eerlijk zijn… één blik in mijn bruine kijkers en er was geen sprake meer van retourneren.

Gelukkig maar. Dankzij de harten die ik hier heb weten te veroveren, werd besloten dat ik nog wat langer mag blijven tot de Happy Bus vertrekt. En daar hoop ik natuurlijk wél op te stappen. Want een asiel of terug naar de straat zie ik eigenlijk niet meer zo zitten.

Het leven op straat is zwaar. En nu mijn lijfje niet meer zo sterk is, wordt overleven iedere dag een beetje moeilijker.

Daarom droom ik van iets anders: een liefdevol thuis met een fijne tuin waar ik nog lekker kan rondscharrelen en genieten van mijn oude dag.

Ik ben een zachte, aanhankelijke ziel die dol is op aandacht, knuffels en kriebels. Andere honden, jong of oud, accepteer ik prima. Ik laat iedereen lekker zijn gang gaan. Ik ben niet jaloers en deel graag.

Dat geldt ook voor mijn eventuele mand. Zolang ik maar in alle rust mag genieten van mijn welverdiende pensioen.

Hier gaan ze nog wat aan mij sleutelen. Zo staat er een gebitsreiniging op de planning, want poeh… zelfs ik ruik dat het nodig is. Ook heb ik een prikje gekregen voor mijn wat slappe beentjes. Maar geen zorgen. Het mag allemaal wat slapper zijn, lopen doe ik nog prima. Zelfs aan de riem.

Het enige wat nu nog ontbreekt, is een paspoort en een gouden ticket 💛 naar mijn eigen thuis.

Misschien kun jij daarvoor zorgen?

Mail dan snel naar: https://www.stichtinglewoef.nl/contactformulier-social

Oude p**t van mij!🐾

Romania Animal Rescue, Inc Dba Animal Spay Neuter International
Stichting Respect for Dogs

Bori is ter adoptie. Wie geeft haar een fijn thuis?🙏💖
02/06/2026

Bori is ter adoptie. Wie geeft haar een fijn thuis?🙏💖

BORI WIL ZO GRAAG DE WERELD GAAN ONTDEKKEN 💫

🐾👋 Hoi iedereen, ik ben zo blij dat ik me mag gaan voorstellen !!
Wie weet , wie weet....

Mijn naam is Bori 🥰
Ik ben een heel vrolijk meisje van 2 JAARTJES JONG.
En met mijn 40 CM heb ik het perfecte formaatje voor héél veel knuffels !

Mijn verzorgsters noemen me lief en zachtaardig, volgens hen ben ik een sociaal hondje.
Dat zal dan wel zo zijn...ik vind gezelschap gewoon hardstikke leuk !
Andere honden vind ik supergezellig en ik maak graag vrienden met mensen 🐶👨‍👩‍👧‍👦

Ik woon nu in het asiel maar ben vaak aan het wegdromen over de grote wereld.
Best wel wat spannend maar toch lijkt het me echt te gek daarbuiten ! 🤗
Ik zou dan ook maar wat graag stap voor stap gaan ontdekken wat er allemaal te beleven valt !

Alleen zoek ik nu een baasje die dit avontuur samen met mij aan wil gaan 💞

ZIE JIJ DAT MET MIJ WEL ZITTEN ?
NEEM DAN MAAR HEEL SNEL CONTACT OP
www.liefdevoorhonden.nl

IK KAN NIET WACHTEN JE TE ONTMOETEN
HEB MIJN REISTASJE AL PARAAT ✈️🧳

( oh en ze zeggen dat het helpt als jullie mijn oproep willen delen 😃)

🐾🐾 Liefs , Bori !!

Lupe🥰 zoekt haar familie!
02/06/2026

Lupe🥰 zoekt haar familie!

💕HUISJE GEVONDEN 💕

**GRAAG DELEN**

Hoi allemaal,

Mijn naam is Lupe. 🐾

Volgens de mensen hier ben ik een heel mooi meisje. Zelf heb ik daar eerlijk gezegd geen verstand van. Ik heb nog nooit in de spiegel gekeken en gedacht: “Zo, Lupe, wat zie jij er vandaag weer fantastisch uit.” Ik ben meestal drukker met belangrijkere zaken, zoals knuffels verzamelen en onderzoeken waar die heerlijke koekjes vandaan komen.

Maar als een knap snoetje helpt bij het vinden van een eigen huisje, dan klaag ik natuurlijk niet.

Toch denk ik dat mijn mooiste kant niet aan de buitenkant zit. Van binnen ben ik namelijk een ontzettend lief en zacht meisje. Misschien zelfs een béétje té lief. Mijn broertjes hadden dat namelijk snel door. Zodra er iets lekkers werd uitgedeeld, leek het wel alsof zij dachten dat mijn snacks automatisch gemeenschappelijk bezit waren. Voor ik het wist werd het lekkers uit mijn bekkie gegrist én kreeg ik er soms nog een st***je bovenop. Tja, ik snapte daar helemaal niets van. Ik dacht dat delen betekende dat iedereen iets kreeg, niet dat Lupe alles afstond!

Gelukkig zagen de verzorgers ook dat ik wel wat meer rust verdiende. Gisteren ben ik daarom verhuisd. Dat was eerst best spannend, want er waren geen kennels vrij. Maar uiteindelijk mocht ik bij twee andere jonge honden wonen.

En weet je wat? Die waren hartstikke lief!

Geen gestoei om mijn snacks, geen geduw en geen grote broers die deden alsof ze de baas waren van de wereld. Voor het eerst kon ik gewoon lekker mezelf zijn. Sindsdien voel ik me een stuk vrijer, vrolijker en blijer.

Mensen begroet ik altijd enthousiast. Ik ben namelijk een gezellige meid die graag contact maakt. Een aai hier, een knuffel daar, een vrolijk kwispeltje erbij… dat is helemaal mijn stijl.

Natuurlijk moet ik nog veel leren. Hoe het leven in een huis werkt, wat wel en niet mag, en dat niet elke sok automatisch hondenspeelgoed is. Maar dat lijkt mij juist leuk! Samen ontdekken, samen oefenen en samen groeien.

Wat ik het allerliefste wil?

Een warm mandje. Een familie die van mij houdt. Mensen die zien hoe lief ik ben en die mij nooit meer mijn koekjes laten afpakken.

Denk jij dat wij bij elkaar passen?

Mail dan gauw;

https://www.stichtinglewoef.nl/contactformulier-social

Stichting Respect for Dogs

Adres

Apeldoorn

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Daan deelt Doggies nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar Daan deelt Doggies:

Delen