24/09/2025
Wat een heerlijke dag was het in het Amstelpark!
Dankzij Speeltuin Amstelpark konden we onze Home-Start gezinnen trakteren op een gratis dag vol plezier. De kinderen hebben genoten van ritjes in autootjes, de zweefmolen, het treintje en de bootjes. Ze sprongen op het springkussen, lieten zich mooi schminken en smikkelden samen met hun ouders van wat lekkers.
Het mooiste was dat er zoveel vrijwilligers bij waren. Zij steunden ‘hun’ gezinnen en ontmoetten elkaar om ervaringen te delen terwijl ze genoten van de ontspannen sfeer. Uiteindelijk ging iedereen met een glimlach naar huis 😊. Zo’n dagje samen plezier maken geeft echt weer nieuwe energie, vertrouwen en verbinding!