12/03/2026
Loop je mee de lente in? 🌿
Op 14 maart starten we het nieuwe jaar van onze wandeldialogen met Offline Samen #4 – Verbonden zijn. Tijdens een inspirerende wandeling door het Amsterdamse Bos gaan we al wandelend met elkaar in gesprek over een vraag die ons allemaal raakt: wanneer voel jij je écht verbonden?
Met mensen die je al kent, of juist met iemand die je net ontmoet? En waar verlang je op dit moment naar als het gaat om verbondenheid?
Samen met Dialoog in actie organiseren we ook dit jaar weer onze meergeneratie wandeldialogen ‘Offline Samen’, waarin ontmoeting, reflectie en echte gesprekken centraal staan.
Wandel je mee? Lees meer en meld je aan via [email protected] voor de eerste editie van 2026