21/05/2026
Afgelopen dinsdag heb ik met trots een nieuwe ontmoetingsruimte geopend: het Buurtstation in Groningen 🎉
Een plek waar cliënten van Philadelphia elkaar kunnen ontmoeten, een praatje kunnen maken en samen iets kunnen eten. Maar ook een plek waar ruimte is voor echte gesprekken, thema’s bespreken en contactmomenten met de begeleider.
Omdat ik er toch was, heb ik meteen iets verteld over DigiContact – iets wat ik vaker op locaties doe. Zo kunnen cliënten ontdekken welke mogelijkheden er zijn en hoe dit hen kan ondersteunen in het dagelijks leven.
Mooi om te zien hoe zo’n plek bijdraagt aan verbinding, vertrouwen en het gevoel dat je er niet alleen voor staat 💛