14/09/2025
Een bijzonder waardevolle en behulpzame patiëntenorganisatie!
Wat je niet zag aan het bed...
Een naaste op de IC hebben liggen is heel heftig. Je voelt je machteloos, misschien verdwaald in medische termen, en vooral continu bang om afscheid te moeten nemen.
Maar die rollercoaster stopt niet wanneer iemand wordt ontslagen uit het ziekenhuis.
Daarna is niet alles ineens voorbij.
Ook naasten dragen het trauma vaak nog een tijd met zich mee.
Herken je dit? Je mag hierover praten. Ook jouw verhaal telt.❤️
Deel je ervaring hieronder of neem contact met ons op [link in bio] als je je hart wil luchten.
Wij zijn er graag voor je.