01/06/2026
Gisteren zijn een aantal leden van de club op reis met de trein geweest. Het startpunt van de reis was Salzbergen. Via Osnabrück en Bremen aankomst in Hamburg. Er kon met de veerboot een tocht gemaakt worden door de haven van Hamburg. Daarna gingen we weer naar huis via Bremen, Leer en Salzbergen. Een reis van 600 kilometer. Een topdag. Oh ja, er zijn nog wat foto's gemaakt van treinen.