14/06/2026
En dan is het Special Olympics weekend alweer voorbij. Wat een mooi, gezellig en sportief weekend was het. Wat een saamhorigheid met alle sporters en coaches. Er was veel gezelligheid, maar toch ook wel een beetje spanning voor de wedstrijden. Maar iedereen deed enorm zijn/haar best en dat was te zien aan de grote hoeveelheid medailles die er mee terug gekomen zijn maar Almelo. Op vrijdagavond was er een spetterende openingsceremonie op de ijsbaan in Haarlem. Eén groot feest was het. De zaterdag en zondag stonden in het teken van de sportwedstrijden. Naast de wedstrijden was er ook tijd om mee te doen aan het Healthy Athletes programma en natuurlijk was er op zaterdagavond het grote feest. Daar werd gedanst en gezongen tot 21.30 uur want 's morgens was het weer vroeg op. Aan het einde van de middag kwamen we moe maar voldaan weer thuis. We kijken terug op een super fijn en geslaagd weekend. Met ontzettend veel dank aan alle sporters en hun coaches Bernadette, Lisette, Fennie, Gerard, Freek, Bert, Jim en Maaike❤️