23/09/2014
Mondbescherming bij hockey vanaf seizoen 2015-2016 verplicht! http://wp.me/p4rasy-3W
(Bron: www.hockey.nl) De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) verplicht met ingang van het seizoen 2015-2016 het dragen van een mondbeschermer tijdens georganiseerde wedstrijden. Deze maatregel geldt voor alle categorieën spelers. De bond heeft dit besluit maandag bekendgemaakt. De KNHB baseert het besluit op het advies van de Taskforce Preventie Tandletsel. De Medische Commissie van de KNHB heeft begin 2014 deze werkgroep opdracht gegeven onderzoek te doen naar preventie van tandletsels en een advies uit te brengen over het invoeren van preventiemaatregelen. [ 441 more words. ]