16/06/2026
Na drie dagen zijn we Portugal binnen gereden. Via het “Picos de Europa” gebergte, wat zeker de moeite waard was. Wel even wat afsluitingen genegeerd, wat resulteerde in een goed gesprek met de werkmensen in de tunnel. Rij maar door misschien lukt het om door de afzetting te komen en gelukkig is dat gelukt. Morgen naar de HOG rally in Cascais.