12/05/2026
Net zoals afgelopen jaren waren bij er weer bij als vrijwilligers op het Nederlands Speciaalbier festival in ons mooie ''s-Hertogenbosch. Ontvangst, opruimen, afbreken en zelfs bewakjnf, wij zijn van alle markten thuis.
Weer een zeer geslaagde dag en heerlijk van het zonnetje kunnen genieten.