Rosso, on dit quoi?

Rosso, on dit quoi? le but de se groupe est de réunir tout les rossosois qui sont a rosso....ou a l'extérieur........

03/04/2025

🗣️ FULL TIME !
⌛ Basel 𝟐-𝟏 Grasshoppers
➨ 1st Half : 2-0 | 2nd Half : 0-1
🇨🇭

Address

Escale
Rosso

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Rosso, on dit quoi? posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share