23/02/2026
Merci un all déi, déi geschter trotz Reen a Bulli de Wee bei eis fonnt hunn 🌧️🔥
E grousse Merci geet un d’Reckenger Musek fir déi flott musikalesch Begleedung 🎶 an natierlech och un all eis Memberen, déi mat vill Asaz eng Hand mat ugepaakt hunn.
Et war net ëmmer einfach, d’Buerg am Bulli opzebauen, an et huet seng Zäit gedauert, bis se richteg gebrannt huet – mee grad dat mécht et aus. 💪🔥
Et ass ëmmer erëm e besonnesche Moment, dës Traditioun zesummen ze erliewen an oprecht ze erhalen. ❤️
Merci à toutes celles et ceux qui ont bravé la pluie et la boue pour être présents à nos côtés hier soir 🌧️🔥
Un grand merci à pour l’accompagnement musical 🎶, ainsi qu’à l’ensemble de nos membres qui se sont investis avec engagement et solidarité.
Les conditions n’étaient pas simples et il a fallu du temps avant que la croix ne prenne pleinement feu, mais ces défis font aussi partie de la tradition. 💪🔥
C’est toujours un réel plaisir de faire vivre et de perpétuer ensemble ce moment fort de notre patrimoine. ❤️